Cu cine vor vota romanii eurosceptici?

M-a intrebat un cititor al acestui blog: Cu cine vor vota romanii eurosceptici? Intrebarea e buna, dar nu stiu daca poate fi dat un raspuns general. Cred ca fiecare in parte trebuie sa se gandeasca la ce ar fi mai bine de facut. Nu vreau sa vorbesc in numele altora sau sa dau sfaturi; pot doar sa spun cum gandesc eu lucrurile.

Nu o sa ma duc la vot. Mi se pare o mascarada de prost gust pana la urma. Sunt sigur ca alegerile vor fi falsificate. Si chiar daca n-ar fi, care e ideea pana la urma sa trimiti 33 de oameni care sa taie frunze la caini pe bani multi?! Ca doar stim cu totii ca Parlamentul European e facut doar sa mimeze democratia, neavand nici o putere reala in cadrul UE.

Acum serios vorbind? Pe cine sa votez? Nu stiu in ce tara traiesc? Nu am vazut cum se comporta „clasa politica”? Americanii au o vorba, „shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice„. Iar politicienii ne-au pacalit nu doar o data, ci de nenumarate ori! Nu mai are rost sa le contabilizez acum minciunile si incompetenta! Si ei vor sa ma duc sa-i votez? Cat de tampit sa fiu sa fac asta?

Mai aud inca lozinca asta stupida: daca nu votezi, inseamna ca nu-ti pasa si nu ai dreptul sa critici! Unii chiar s-ar bucura ca prezenta la vot sa fie obligatorie ca pe vremea comunismului! De parca dreptul de a NU participa la mascarada electorala nu e unul dintre putinele drepturi castigate dupa 1989. Tocmai pentru ca imi pasa, nu ma duc sa votez! Si am tot dreptul sa critic, fiindca sunt cetatean al acestei tari si ma simt total nereprezentat de nemernicii care s-au cocotat la putere!

PS: Stiti ce salariu va avea un europarlamentar roman? 6000 de euro lunar net! O suma frumusica. Pe langa asta se adauga si o suma forfetara, decontarea cheltuielilor cu transportul, cazarea; salarii pentru asistenti etc. etc. Cine va plati? Fireste, cetateanul roman, numit in mod peiorativ „contribuabil” (adica vaca de muls).

8 Responses to Cu cine vor vota romanii eurosceptici?

  1. alin spune:

    mai exista si solutia sa mergem la vot si sa-l anulam. ca sa vada ca ne intereseaza dar n-avem cu cine.

  2. epimeteu spune:

    Nu cred ca ajuta asta; oricum, faptul ca nu avem cu cine vota reiese si din absenteism. Pe de alta parte, se vor face multe magarii, gen turism electoral, voturi cumparate etc. Si prin anularea unor voturi se pot „ajusta” rezultatele.

  3. Vergeanu Spinu spune:

    D`zeu nu bate cu bota,bate cu UE.Daca tot ne conduce Bruxeles-ul
    de ce sa ma duc la vot?Dupa 1989 am schimbat stapanul asa ca …
    ce sa mai vorbim.

  4. alin spune:

    o solutie eficienta de a sanctiona poiliticienii este asta :
    http://www.lucianmilea.ro/blog/politica/io-cu-cine-votez.html

  5. Nu stiu cate partide nationaliste vor intra acum, raportat la intreg continentul, dar in urma prestatiei jalnice a actualilor parlamentari europeni probabil ca in cativa ani vor si castiga.

  6. provincialu' spune:

    Am fost la vot. Cand am intrat in cabina cu stampila intr-o mana si buletinul in cealalta m-am trezit ca nu stiu pe cine dracu’ sa un stampila. Nimeni nu m-a convins sa ii dau votul. Dupa ce am rasfoit acel buletin pe toate partile mai ca imi venea sa pun stampila pe ultima pagina care era goala. Pana la urma am votat cu PSD-ul.

  7. anna spune:

    io zic sa ne rasculam asa cum se facea pe vremuri.daca stam in casa si ne uitam la stirile de la PROtv nu rezolvam nimic.suntem un popor indiferent si comod,usor de manipulat si…prost.unu ma minte si eu il votez?cat de prost trebuie sa fiu?haideti sa vorbim cu toti apropiatii nostri si sa ducem noi o politica de convingere cu ei:le dam o bere daca nu merg la vot…

Lasă un răspuns

