Un europarlamentar roman are cuvinte de apreciere pentru acest site!

AM PRIMIT urmatorul comentariu din partea doamnei Corina Cretu, europarlamentar roman din partea PSD.

Mie mi se pare un blog interesant, abia acum l-am descoperit. Si eu am multe de criticat, dar inainte de toate cred ca Romania nu ar fi avut alta sansa fara Uniunea Europeana. Depinde de noi sa ne facem auziti, sa cerem mai raspicat drepturile noastre ca membrii ai UE. Sunt multe nedreptatisi in UE, dar nici noi nu stim sa ne aparam interesele, asta e adevarat. Eu va urez succes!

Lasă un răspuns

